Οι γυναίκες που πίνουν αλκοόλ στη διάρκεια της εγκυμοσύνης τους, μπορεί να κάνουν ζημιά στην ποιότητα του σπέρματος και στην μελλοντική γονιμότητα του γιού τους, σύμφωνα με μια νέα δανική επιστημονική έρευνα.
Η μελέτη, υπό τη δρα Σεσίλια Ραμλάου-Χάνσεν του πανεπιστημιακού νοσοκομείου του ¶αρχους, η οποία παρουσιάστηκε στο συνέδριο της Ευρωπαϊκής Εταιρίας Ανθρώπινης Αναπαραγωγής και Εμβρυολογίας στη Ρώμη, σύμφωνα με το BBC, ανέλυσε τις περιπτώσεις 350 νέων ανδρών ηλικίας 18 έως 21 ετών. Διαπίστωσε ότι το επίπεδο του σπέρματος τους ήταν κατά ένα τρίτο χαμηλότερο σε όσους οι μητέρες έπιναν περισσότερα από τέσσερα ποτά την εβδομάδα στη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Ως ποτό θεωρείται μια μπίρα, ένα μικρό ποτήρι κρασί ή μια μερίδα άλλου αλκοολούχου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου